- dowód osobisty lub paszport
- dowód dokonania zapłaty opłaty skarbowej.
Urząd Stanu Cywilnego w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) - kierownik USC: Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. (89) 512 61 65 lub (89) 512 64 75 w. 1108
adres email: m.kolakowska@stawiguda.pl; usc@stawiguda.pl
Za zaświadczenie - odpis przetworzonych danych opłata skarbowa wynosi 17 zł.
Opłata skarbowa wnoszona jest na rachunek bankowy: Gmina Stawiguda
12 8823 0007 2001 0100 1973 0004
Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach określonych w art. 2 i 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014 r., poz. 1628).
Zwalnia się od opłaty skarbowej podmioty określone w art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014r., poz. 1628).
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni.
Żądania wydania zaświadczenia-odpisu przetworzonych danych:
Art. 45 g. ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010r. Nr 217, poz. 1427 ze zm.)
Obowiązku zapłaty opłaty skarbowej:
Art. 1 ust.1 pkt1 li. b ustawy 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014r., poz. 1628) oraz części II pkt. 21 załącznika do tej ustawy.
Odmowy wydania zaświadczenia:
Art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. 2013r. poz. 267 ze zm.)
Na postanowienie odmawiając wydania zaświadczenia służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody warmińsko-Mazurskiego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
Z wnioskiem o wydanie zaświadczenia może wystąpić wyłącznie osoba której dane dotyczą.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda