Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), Wójt Gminy Stawiguda zarządzeniem Nr 24/2025 z dnia 21.02.2025 r. powołał koordynatora oraz zespół ds. dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stawiguda,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom
    ze szczególnymi potrzebami.

 

Kontakt:

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Stawiguda

Wojciech Stachera

tel. 89 512 64 75

e-mail:  stachera@stawiguda.pl

 

 

Załącznik:

 

Tłumacz migowy

 

 

Informacja o Urzędzie Gminy - Tekst Łatwy do Czytania /ETR/

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego za rok 2025

Zarządzenie nr 24/2025

Zarządzenie nr 160/2021

Zarządzenie nr 106/2021

Zarządzenie nr 96/2021

Zarządzenie nr 95/2020

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020 – 2021

Raport o stanie dostępności za 2020 rok - wydruk w formie dostępnej

Raport o stanie dostępności za 2020 rok - wydruk w formie tradycyjnej

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 stycznia 2021 10:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Witold Obarski
Ilość wyświetleń: 3091
25 marca 2025 16:19 (Witold Obarski) - Zmiana treści zakładki.
25 marca 2025 16:16 (Witold Obarski) - Zmiana treści zakładki.
25 marca 2025 16:04 (Witold Obarski) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany