Urząd Gminy w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) Kierownik USC: Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. 89 512 61 65 lub 89 512 64 75 w 1108
email: m.kolakowska@stawiguda.pl
brak
1. Niezwłocznie – ZAMELDOWANIA NALEŻY DOKONAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZEZ PEŁNOMOCNIKA.
W przypadku osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych zameldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub osoba sprawująca nad nią opiekę.
2. Przez Internet - wniosek może zostać przesłany w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-puap z tyt. prawnym do lokalu w formie załącznika
3. Po przyjęciu danych niezbędnych do zameldowania osobie wydawane jest zaświadczenie ważnedo czasu zmiany miejsca zameldowania.
brak
Osobie, któa zameldowała się na pobyt stały z urzędu wydawane jest zaświadczenie o zameldowaniu.
Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadających ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wslnego pobytu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda