Urząd Stanu Cywilnego w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) - kierownik USC: Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. (89) 512 61 65 lub (89) 512 64 75 w. 1108
adres email: m.kolakowska@stawiguda.pl; usc@stawiguda.pl
17 zł za wydanie zaświadczenia - zgodnie z Ustawą opłat skarbowych
W przypadku, gdy pełnomocnikiem jest małżonek, wstępny, zstępny lub rodzeństwo – brak opłaty.
Opłata skarbowa wnoszona jest na rachunek bankowy: Gmina Stawiguda
12 8823 0007 2001 0100 1973 0004
1. Niezwłocznie – ZAMELDOWANIA NALEŻY DOKONAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZEZ PEŁNOMOCNIKA
W przypadku osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych zameldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub osoba sprawująca nad nią opiekę. W miejscu ich wspólnego pobytu.
2. Przez Internet - wniosek może zostać przesłany w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-puap z tyt. prawnym do lokalu w formie załącznika
3. Organ wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy, które jest ważne dłużej niż do upływu terminu zameldowania.
1. Sposobu wykonania obowiązku meldunkowego:
Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunku
2. Udzielenia pełnomocnictwa:
art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
3. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
brak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda