1. Formularz „zgłoszenie pobytu stałego”/”zgłoszenie pobytu czasowego powyżej 3 miesięcy”– załącznik nr 2,3 do karty usługi.
2. Pismo wskazujące jaka jest trudność w dokonaniu zameldowania (brak tyt. prawnego do lokalu, brak właściciela lub najemcy lokalu, odmowa właściciela lub najemcy lokalu potwierdzenia faktu pobytu osoby w lokalu) i od kiedy osoba zamieszkuje w lokalu.
Urząd Stanu Cywilnego w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) - kierownik USC: Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. (89) 512 61 65 lub (89) 512 64 75 w. 1108
adres email: m.kolakowska@stawiguda.pl; usc@stawiguda.pl
brak
• Sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego powinny być załatwiane nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
• Do terminów określonych powyżej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
• Organ załatwia sprawę przez wydanie decyzji
Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Stawiguda w terminie 14 dni od dnia odbioru decyzji
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda