Urząd Gminy w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. 89 5126165 lub 89 5126475 w 1108
email: m.kolakowska@stawiguda.pl
Opłatę można wnieść: na rachunek bankowy:
Gmina Stawiguda
12 8823 0007 2001 0100 1973 0004
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresu zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Organ załatwia sprawę przez wydanie decyzji.
Wszczęcie postępowaia o wymeldowaniu - art 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
Sposobu załatwienia sprawy - art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Obowiązku zapłaty opłaty skarbowej za wydanie decyzji i określenie jej wyskości - art. 1 pkt. 1 lit. „a” ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Przedmiot opłaty skarbowej został określony w załączniku do ustawy o opłacie skarbowej, w części I wykazu przedmiotów opłaty skarbowej, stawek tej opłaty oraz zwolnień, pod pozycją 53.
Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Stawiguda w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Organ może również wszcząć z urzędu przedmiotowe postępowanie, po powzięciu informacji o fakcie opuszczenia miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełnieniu obowiązku wymeldowania się przez osobę zobowiązaną.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda