Urząd Stanu Cywilnego w Stawigudzie ul. Olsztyńska 10
pok. 4 (piętro) - kierownik USC: Małgorzata Kołakowska
Informacja: tel. (89) 512 61 65 lub (89) 512 64 75 w. 1108
adres email: m.kolakowska@stawiguda.pl; usc@stawiguda.pl
Opłata skarbowa za uzupełnienie aktu – 39 zł.
Gmina Stawiguda ul. Olsztyńska 10
12 8823 0007 2001 0100 1973 0004
1. Ustawa o aktach stanu cywilnego z dnia 28 listopada 2014 r. r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1741).
2. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r (Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 wraz z tabelą opłat).
Wojewoda Warmińsko-Mazurski gdy Kierownik USC odmawia uzupełnienia treści aktu stanu cywilnego, za pośrednictwem Kierownika USC w terminie 14 dni od daty otrzymania odmowy.
Uzupełnienia aktu cywilnego dokonuje się na wniosek osoby, której akt dotyczy lub jej przedstawiciela ustawowego, na wniosek osoby mającej interes prawny lub prokuratora
Uzupełnieniu podlega akt stanu cywilnego, który nie zawiera wszystkich wymaganych danych, dokonuje go kierownik urzędu stanu cywilnego, który go sporządził na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego i innych dokumentów mających wpływ na stan cywilny.
Obywatel polski przebywający za granicą wniosek o uzupełnienie treści aktu składa za pośrednictwem polskiego konsulatu
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda