Uchwała Nr IV/14/07
Rady Gminy w Stawigudzie
z dnia 06.02.2007 r.
w sprawie: przyjęcia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Stawiguda.
Na podstawie art. 30 ust. 6 i art. 54 ust. 7 ustawy z dnia 26 stycznia
1982r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity: Dz.U. z 2006r. Nr 97, poz. 674) i
§2 -§12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 06 marca
2006r. zmieniające rozporządzenie
w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli,
ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagradzania zasadniczego oraz
wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy (DZ.U. Nr 43, poz. 293) oraz art.
18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z
2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się co następuje:
§ 1
Ustala się regulamin
wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach,
dla których organem prowadzącym jest Gmina Stawiguda, stanowiący załącznik Nr 1
do niniejszej uchwały.
§ 2
Zmiany regulaminu mogą być wprowadzone w trybie jego uchwalenia.
§ 3
Traci moc uchwała Nr XXXIV/239/05
Rady Gminy w Stawigudzie z dnia 28 grudnia 2005r.
w sprawie: przyjęcia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w
szkołach
i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Stawiguda.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007r.
Przewodniczący Rady
Maria Dąbrowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stawiguda