Ustalenie nr porządkowego budynku

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o ustalenie nr porządkowego budynku
  2. Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.

Miejsce złożenia dokumentów

  1. Biuro Obsługi Klienta lub Sekretariat Urzędu Gminy Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
  2. Za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
  3. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP: /72kueq74oe/skrytka

Opłaty

Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia

Nie później niż w  terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U z 2021r., poz 1990 ze zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Inne informacje

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2023-08-07
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Czaczkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 sierpnia 2023 13:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ilona Przegrocka
Ilość wyświetleń: 379
07 sierpnia 2023 13:57 (Ilona Przegrocka) - Aktualizacja danych sprawy.
07 sierpnia 2023 13:57 (Ilona Przegrocka) - Dodanie załącznika.
07 sierpnia 2023 13:51 (Ilona Przegrocka) - Aktualizacja danych sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany