Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie wypisu, wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie wypisu, wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za ew. pełnomocnictwo

Miejsce złożenia dokumentów

  1. Biuro Obsługi Klienta lub Sekretariat Urzędu Gminy Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
  2. Za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
  3. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP: /72kueq74oe/skrytka

Opłaty

Opłata skarbowa:
  1. Od wypisu:
    1. do 5 stron - 30 zł
    2. powyżej 5 stron - 50 zł
  2. Od wyrysu:
    1. za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą formatu A4 - 20 zł
    2. nie więcej niż 200 zł
  3. Udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł
  4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa - 5 zł/1 strona

 

Zapłaty opłaty skarbowej za wypis ze studium w kwocie 30 zł należy dokonać z chwilą złożenia wniosku (ewentualną dopłatę przy odbiorze dokumentu po uprzednim poinformowaniu telefonicznym).

 

Wpłaty można dokonać:

  • na rachunek Urzędu Gminy Stawiguda:

Bank Spółdzielczy w Olsztynku

12 8823 0007 2001 0100 1973 0004

  • w kasie Urzędu Gminy Stawiguda, pok. nr 8:

ul. Olsztyńska 10

11-034 Stawiguda

kasa czynna w godz.:

pon. 7.15-.15.15

wt.-czt. 7.15-14.15

pt. 7.15-13.15

Termin i sposób załatwienia

Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. 

Wysyłka dokumentu pocztą lub na życzenie odbiór osobisty przez wnioskodawcę albo pełnomocnika.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2142 ze zm.)

Tryb odwoławczy

Nie występuje.

Inne informacje

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2023-08-04
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Czaczkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 sierpnia 2023 07:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ilona Przegrocka
Ilość wyświetleń: 430
25 lutego 2025 13:14 (Witold Obarski) - Aktualizacja danych sprawy.
07 sierpnia 2023 13:07 (Ilona Przegrocka) - Aktualizacja danych sprawy.
07 sierpnia 2023 12:43 (Ilona Przegrocka) - Aktualizacja danych sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany